V okviru študijskega programa poslovna ekonomija se del študijskega programa marketinglahko izvaja kot program za izpopolnjevanje oz. vseživljenjsko učenje.
Temeljni cilj programa je poglabljanje in specializacija znanja na področju marketinga ter usposabljanje za raziskovalno delo v poslovnem okolju.
Program za izpopolnjevanje obsega 1050 ur oz. 35 KT. Slušatelji s programom pridobijo osnovno znanje s področja metodologije raziskovalnega dela (8 KT), poglobljeno znanje vsebinskega področja (16 KT), ki ga program obravnava, znanje s področja izbranega predmeta (7 KT) ter znanje o pisanju raziskovalnih nalog (4 KT).
Tabela: Predmetnika programa za izpopolnjevanje marketing
Zap. št.
|
Učna enota
|
OŠD
|
OŠD
|
IŠD
|
SO
|
KT
|
P
|
V
|
1.
|
Metode raziskovalnega dela
|
24
|
16
|
40
|
200
|
240
|
8
|
2.
|
Razvojno trženje izdelkov in storitev
|
24
|
16
|
40
|
200
|
240
|
8
|
3.
|
Mednarodni marketing
|
24
|
16
|
40
|
200
|
240
|
8
|
4.
|
Izbirni predmet
|
24
|
16
|
40
|
170
|
210
|
7
|
5.
|
Zaključna raziskovalna naloga
|
5
|
5
|
10
|
110
|
120
|
4
|
SKUPAJ :
|
101
|
69
|
170
|
880
|
1050
|
35
|
Slušatelj zaključi program za izpopolnjevanje marketing (del študijskega programa), ko uspešno opravi vse s programom predvidene obveznosti v obsegu 35 KT, za kar prejme potrdilo (skladno s členom 32.a ZViS – zadnja alineja), ki je javna listina, ter prilogo z navedbo učnih enot in doseženega uspeha.